I LOVE YOU SOOOO MUCH BABY

Thursday, 12 January 2012

wAnItA :)

hai...lamanya xupdate sowy...ahah..ad keje keke..:)
dan juga dgn kesempatan ini aq nk ucap kan selamat tahun baru buat teman2 aq teman2 lam FB,dlm Twitter dan juga lama sosial yg baru aq buat MFACE!!..hehe:)

permulaan 2012 tahun nie sangat menyenangkan dan juga syukur Alhamdulillah pintu rezeki aq semakin terbuka luas..hehe...:)..walaubagaimana pun aq berdoa semoga permulaan 2012 korg penuh bermakna k...Azam yg tahun lepas da termakbul ke belum ahaha:)..



kenapa erk tetibe aq letak lagu nieh ahah...ha! pada arini aq nk cite an pasal wanita?..wanita byk perbezaan dr segi fizikal dan juga gaya pemakaian an..hehe...bukan ap motif yg pertama aq nk cite sal pepuan yg aq suke an minat kat dia..semenjak firts time jupe ag keke...wanita nie dia yg aq kenal baik ,peramah dan juga pandai berkomunikasi dengan owg yg baru saja beberapa minit kenal seolah2 da kenal lame an..hehe:)...wanita macam nie la aq cr...bukan ap..aq an jenis pendiam atlist kalu ad wanita mcm nieh bole la naik an semangat aq ntuk berkomunikasi ngan owg2 yg aq baru kenal an...kekek:)..aq mmg selalu idam an pepuan yg macam nieh..tapi sayangnya aq cume untuk memutuskan untuk sebagai kawan sahaja...bukan ap..sekirangnya kita owg ad jodoh ad la klu xde redha je la a..kekek...:)

aq sering msj nga dia..bertanya khabar dan juga lain2...ahaha:)...ramai kawan aq nak an kita owg bersatu..tapi aq xbole sekiranga aq bersedia ntuk jadi psg dia..tapi dia just anggap aq kawan biasa je an so aq xla taruh harapan sgt..sikit2 tu ad la an...keke:)..aq xbermaksud nk memperburuk an sesiapa..k..kekek:)
aq sebenar nya ad perangai pelik semua owg xtahu ahah..tapi aq malas nk ckp keke..:P...kadang2 aq anggap dia cm kwn aq kadang2 tu aq anggap dia cm adik aq dan juga kadang2 tu aq anggap dia ******* aq jugak ahaha....mmg aq suke beranggap la ahah...semua tu xan jadi kenyataan punya...hanya hayalan dan bayangan aq je..ahah...tapi kata la an suatu hari 6t terbukak hati dia kat aq an..mmg aq xan lps an dia...konfen...aq xpenah un rase cm ginie sebelum nieh ahah....ssh doe mo cr pepuan/wanita cm gitu zaman sekarang...klu ad un mujur la an..ahah:)

kat sinie juga aq nk ckp juga..sekirangnya kita sayang w'pun kat si DIA...sekiranya waktunya kita ttp kena lps an dia juga...lps bukan bermakna kita da xsayang or lain2 ag...kita lps sbb kita terlampau mencintainya ...dan juga aq nk nasihatkan jaga perasaan batasan aurat dan sebagainya...bukan bermakna kita bercinta dgn nya kita da bole buat sesuka hati k...kita ad batas aurat dgn bukan muhrin & mahram kita k..so sebagai owg islam kita patut taat dgn batas aurat k..jgn mudah terpedaya ngan cinta MONYET k...kerana cinta monyet juga lah kita bole kehilangan MARUAH kita sebagai perempuan k....klu nk bercinta sgt bole xsalah un...agama xmelarang un kita bercinta un kan..keke:)...so bercinta la sekadar ntuk mengisi kekosongan dlm hidup da la...dan apabila bercinta jgn la sesekali kita mengecewai psgan kita k...seharusnya kita mengambil pengajaran dan juga ingat sebelum melakukan nya k..satu lagi kita mesti selalu ingat kerana SYAITAN/IBLIS selalu bersama kita kemana sahaja kita pergi w'pun di penghujung dunia k....jadi kita harus lah membekalkan dgn doa2 dan ayat2 suci Al-Quran..k...


**harap maaf sekiranya ad terkasar bahasa ataupun tersalah tafsir k..hehe:)..ini hanya pendapat aq sahaja..**

No comments:

Post a Comment