I LOVE YOU SOOOO MUCH BABY

Friday, 13 January 2012

kAlAu BoLe La An...!!!

Assalammualaikum wbrth...
mesti hairan an kenapa permulaan tajuk aq tulis cmtu kekek..:)


InsyaAllah..kalau di izinkan keputusan/result aq molek aq suda un bertaruh azam untuk menyambung sesi pempelajaran aq di IPTA dgn subjek yg aq minat...di sana banyak University2 yg menawarkan kerjaya yg kita semua minat...tetapi aq sangat risau sekiranya cita2 aq ni xkesampaian...tapi aq xan berputus asa k...dan juga aq juga bukan seowg yg suka berputus asa sebelum mencuba..ahaha..:)

InsyaAllah sekiranya dapat firstly aq akn ambik jurusan yg aq minat la an..tu un kalau bole masuk ke U la an..semua owg nak masuk U or Intitusi yg menawar an subjek2 yg kita sendiri minat an..heheheh:)..mintak2 la keputusan aq molek dan cantek supaya kerjaya yg aq minat nieh dapat...aq da berusaha dgn sedaya yg mungkin untuk menjawab paper2 SPM yg berlansung aritu...

dan juga aq sangat berharap kawan2 aq semua masuk U...paling penting sekali rakan2 sekelas aq ..aq harap sangat diaowg masih ad minat ntuk belajar semula...aq banyak sangat menaruh cita2..mula2 bercita2 untuk jadi Tukang masak(Cheff)..seterusnya bercita2 mahu jadi Jururawat..dan juga terakhir sekali cita2 aq ialah untuk menjadi seowg Wartawan hiburan tanah air kita(Pembaca berita)..kekeke...:)

tapi yg terbaru sekali aq malas nk bagitahu sekarang biarlah ianya menjadi rahsia..ahahah....:)..
semua owg ad menaruh cita2 masing2 an..ad yg nak keje kat pejabat ad yg nak keje kat sebagai owg atasan an..mcm ag la heheh....apa yg penting selepas ag menjalani PLKN aq akan tentu kan kerjaya aq ap..heheh...insyaAllah masa itu mungkin aq da bersedia untuk mempelajari subjek yg baru dan yg aq minat..kebiasaan nya sekiranya kehendak kita menda yg ssh aka menjadi mudah untuk kita belajar betul an ?
hehe:)..

P/S :**berdiri lah dgn kehendak sendiri k..jgn menharapkan simpati owg lain dan juga jgn sesekali membebankan ibu bapa kita k...jgn benarkan owg yg mengatur keperibadian kita k...pikir lah ke depan supaya kita lebih yakin untuk membuat keputusan 6t k...**

No comments:

Post a Comment