I LOVE YOU SOOOO MUCH BABY

Tuesday, 15 May 2012

kereta-kereta Impian aku suatu masa akan datang :))

Assalamualaikum semua warga blogger..sihat x?kalau xsihat makan la ubat eheheh>><<!!
hari ni aQ nak kongsi kan kat kamu semua kereta idaman aQ yang sekian lama aQ impikan tapi xdapat lagi sekarang InsyaAllah mana tau suatu hari 6t salah satu kereta kat bawah ni aQ ada ke kan ..mana tau tu semua kan Kuasa Yang maha Esa..ekek


kereta Pertama aQ ialah Vios...



kereta keDua aQ ialah Camry..


kereta keTiga aQ ialah Estima..


kereta keEmpat aQ ialah FairLady Z..


kereta keLima aQ ialah VellFire..


Dan kereta terakhir yang aQ minat ialah BMW X6..


ini sahaja lah kereta yang aQ minat..ada banyak ag kalu kowg nk tau..p yg ni la koleksi kereta2 yg aQ paling minat..eheh...erh knp ko minat kereta buatan luar negara je lam negara xde ke bro?eheh oh ya ad.xkan la aQ owg Malaysia xminat kereta buatan Malaysia kut..aQ kalu kereta malaysia aQ paling minat pon kereta MYVI EXTREME,WAJA&PERDANA..tu je la kereta Malaysia yg aQ suke eheh..ok baibai..:))








Friday, 11 May 2012

sahabat part 1

Asslamualaikum semua..ha yg nie kisah kawan2 aq part 1..6t part 2 akn menyusul k..sabaq na..ahahha


buat masa ni aq tgh gilekan mengedit video je ahah...p lam video kali ni yg best nya ..aq belajar crop lagu ..so kowg akn dgr lagu lam ni separuh2 je la..dgr dulu baru komen k...ahha...kalu ada sesiapa nk kongsi kan ttg mengedit video ni aq sudi mendengar ajaran MU itu ahah..ok..peace (Y)

Thursday, 10 May 2012

Kenangan saat yg paling terindah buat aQ ahahah

Assalamualaikum semua..hehehe..lama betul aq xupdate blog ahah..
hah!! ni aq buat video utk kawan2 aq yg setia ag berkawan sampai sekarang..ahah
video ni sangat bermakna buat aq dan lain2..kerana semua gelagat ad lam video ni ahah...
aq xde la pandai sgt buat video ni sekadar nk tgk e tu bole la..ahah..selamat menonton ya..


kepada kawan2 aq semua..sori la video ni aq da cuba upload lam FB p xleh..xtau knp..so aq upload la lam blog aq supaya kowg leh tgk hasil tgn aq sendiri buat ahah..walaupun yang ado je kan ahah ekekek...:))