I LOVE YOU SOOOO MUCH BABY

Wednesday, 8 February 2012

BeRtEpUk SeBeLaH TaNgAn !! :'(



Pada pertama kali aQ melihatnya di suatu sudut bilik darjah, aQ terpukau dengan wajahnya dan juga cara percakapannya dengan rakan-rakannya itu..pertama kali juga aQ merasakan dia adalah milikku tapi sayang apa kan daya aQ hanya bertepuk sebelah tangan..aQ juga sudah putus harapan untuk dia menerima CINTA ku ini..sebelum itu aQ pernah ujarkan perkataan yg manis buat si dia ..tapi nak buat macam mana da orang xsukakan kita lagi..aQ redha dengan ketentuan Ilahir ..

Aq xnak kerna CINTA aQ hancur dan kerna CINTA juga aQ boleh menjadi gila..syukur alhamdullillah Iman aQ masih kuat mengatakan yang aQ aka dapat yang lebih baik drpd si dia..pada mulanya aQ mmg sukakan si dia walaupun masa itu setenggah rakan2 karib aQ sudah pun mengetahuinya..walaubagaimanapun aQ redha dan hanya mampu berserah supaya jodoh yang aQ terima ianya haruslah bertudung, menutup AURAT & menerima ahli keluarga aQ dengan seadanya..dan juga haruslah ianya menghormati kedua ibubapa aQ sepertimana ianya menghormati kedua ibubapanya...

ramai rakan2 aQ bertanya padaku citarasa bagaimana yang aQ ingin kan menjadi kan seorang isteri suatu hari 6t..bagi aQ saiz, rupa & harta tidak penting bagi aQ...bagi aQ ianya jujur dan ikhlas mencintai aQ dan juga keluarga ku itu sudah memadai buat aQ...ia tidak dinafikan harta mmg penting pada zaman sebermoden ini..tetapi aQ tidak memilih perempuan yang berharta ataupun berpakat..aQ hanya inginkan seorang isteri yang misali boleh menjaga aQ dan juga anak2 aQ itu sahaja...

InsyaAllah suatu hari 6t mesti ada seorang perempuan yang akan bertambat di hati aQ ini..sekiranya jodoh kami bersama kami akan segerakan yang wajib terlebih dahulu..membina masjid itu sangat mudah tetapi halagan nya sangat lah padat ..dalam rumah tangga mestilah banyak pergaduhan antara kita dan juga isteri..dari situ lah Allah mahu menguji kesabaran kita seorang isteri ataupun seorang suami...kerana syurga seorang isteri di telapak kaki suaminya yang tercinta...walaubagaimanapun kita tidak boleh lalai sebagai anak kita haruslah bertanggungjawab terhadap kedua ibu bapa kita...kerana tanpa mereka siapa lah kita di atas muka bumi Allah SWT ini..

#Dengan lafaz Bismillahirahmanirahim, Assalamualaikum..#

MinAt kAt mErEkA !! kekeke :)

MANTOP :)
ERRA FAZIRA
aQ mmg minat Erra Fazira dr kecik ag..ahah..dan juga aq minat ngan 
lakonan dan nyanyiannya..hehe :)

ANA RAFFALI
aQ minat Ana Raffali nie sejak aQ dgr lagunya berjudul
"HUJAN BUNGA DI KUALA LUMPUR" best hehe :)

YUNA
aQ minat yuna pertama kali hati aq terpikat kat lagu dia berjudul 
"DAN SEBENARNYA" hehe :)

NAJWA LATIF
aQ mmg minat najwa nie dia mmg comei an..hehe:)
dan lagu "CINTA MUKA BUKU & CARTA HATI"
 mmg the best la gua cakap kat lu ahaha :)

TAYLOR SWIFT
yg nie mmg aQ minat jugak...suara dia perhh...nak2 masa dia 
nyanyikan lagu berjudul "MEAN" perhh..cair aQ ase sekejab ahah :)


#ada banyak ag ..klu nk letak kesemuanya nmpknya besok un xhabis..kekek :)#