I LOVE YOU SOOOO MUCH BABY

Tuesday, 15 May 2012

kereta-kereta Impian aku suatu masa akan datang :))

Assalamualaikum semua warga blogger..sihat x?kalau xsihat makan la ubat eheheh>><<!!
hari ni aQ nak kongsi kan kat kamu semua kereta idaman aQ yang sekian lama aQ impikan tapi xdapat lagi sekarang InsyaAllah mana tau suatu hari 6t salah satu kereta kat bawah ni aQ ada ke kan ..mana tau tu semua kan Kuasa Yang maha Esa..ekek


kereta Pertama aQ ialah Vios...



kereta keDua aQ ialah Camry..


kereta keTiga aQ ialah Estima..


kereta keEmpat aQ ialah FairLady Z..


kereta keLima aQ ialah VellFire..


Dan kereta terakhir yang aQ minat ialah BMW X6..


ini sahaja lah kereta yang aQ minat..ada banyak ag kalu kowg nk tau..p yg ni la koleksi kereta2 yg aQ paling minat..eheh...erh knp ko minat kereta buatan luar negara je lam negara xde ke bro?eheh oh ya ad.xkan la aQ owg Malaysia xminat kereta buatan Malaysia kut..aQ kalu kereta malaysia aQ paling minat pon kereta MYVI EXTREME,WAJA&PERDANA..tu je la kereta Malaysia yg aQ suke eheh..ok baibai..:))








Friday, 11 May 2012

sahabat part 1

Asslamualaikum semua..ha yg nie kisah kawan2 aq part 1..6t part 2 akn menyusul k..sabaq na..ahahha

video

buat masa ni aq tgh gilekan mengedit video je ahah...p lam video kali ni yg best nya ..aq belajar crop lagu ..so kowg akn dgr lagu lam ni separuh2 je la..dgr dulu baru komen k...ahha...kalu ada sesiapa nk kongsi kan ttg mengedit video ni aq sudi mendengar ajaran MU itu ahah..ok..peace (Y)

Thursday, 10 May 2012

Kenangan saat yg paling terindah buat aQ ahahah

Assalamualaikum semua..hehehe..lama betul aq xupdate blog ahah..
hah!! ni aq buat video utk kawan2 aq yg setia ag berkawan sampai sekarang..ahah
video ni sangat bermakna buat aq dan lain2..kerana semua gelagat ad lam video ni ahah...
aq xde la pandai sgt buat video ni sekadar nk tgk e tu bole la..ahah..selamat menonton ya..

video

kepada kawan2 aq semua..sori la video ni aq da cuba upload lam FB p xleh..xtau knp..so aq upload la lam blog aq supaya kowg leh tgk hasil tgn aq sendiri buat ahah..walaupun yang ado je kan ahah ekekek...:))

Tuesday, 17 April 2012

Pilihan Tepat , Impian Terpahat :))

Assalamualaikum buat semua warga Blogger :))..
sudah lama aku xupdate blog maklum lah sekarang sudah bekerja BZ siket..
Ha! pada ari ni aku nk kongsi kan bersama kowg semua macam mana nak singkatkan masa 30 tahun menjadi 3 tahun sahaja untuk kita berjaya di Alam kerjaya..Bagaimanakah? baca ni~~

aku menceburi dalam bidang ni baru lagi..tapi aku yakin dgn diri aku yang aku membuat pilihan tepat untuk menjana masa depan aku kelak...walaupun aku masih menunggu tawaran belajar aku sekarang sudah mula berdikari untuk mencari duit untuk menabung kewangan aku di University ataupun di intitusi yg aku akan menetap di situ 6t..

aku berazam dalam diri aku ..aku xnak membuat pinjaman PTPTN kerana ianya akan menyusahkan hidup aku kelak...dan aku berazam lagi aq nk mencari sebanyak RM10,000 dalam masa yg singkat seperti hari ni...syukur Alhamdulillah Tuhan menemukan aku dgn seorang Usahawan yang berjaya..Ianya mempelawakan aku satu pekerjaan yg Fleksiber tanpa mengikut waktu pejabat pun...kerjanya sgt mudah dan mampu memperolehi pendapatan sebanyak RM3,000 setiap bulan...

Syukur Alhamdulillah ...pada masa kini ramai yang mahukan hidup yang senang dan ingin mengubah nasib hidup keluarga masing2..katakan YA pada diri anda semua...kerana ianya sgt mudah dan fleksiber ..masa kerja adalah mengikut masa anda sendiri...anda tidak perlu ragu2 dalam kerjaya ini..

Sekiranya ada sesiapa yang berminat untuk tahu dan tertanya-tanya apakah kerjaya ini..bole la PM saya di inbox FB sya...dan kita bole berjumpa face to face dan saya bole jelas kan A hingga Z...dan saya yakin 100% anda semua akan xpercaya...

Syarat-syarat yg ditetapkan ialah:-

1.umur haruslah 18 tahun dan keatas.
2.YAKIN pada diri sendiri yang kamu BOLEH!!!
3.berfikiran positif terhadap orang..
4.Semangat yang tidak henti-henti..
5.Tidak mudah berputus asa..

#kepada yg berminat bole PM saya di Inbox kt Fb k..dan saya sgt galakkan kepada lepasan SPM yg sedang ataupun tengah menganggur pada hari ini..kerana peluang ini hanya datang sekali sahaja...sekirangnya ada yg berminat ataupun yg duduk di area KEMAMAN saya sgt mengalu-galukan kedatangan anda dlm kerjaya seperti saya ini kerana ianya mendatangkan pendapatan bole mencecah RM3,000 setiap bulan untuk itu bole la kita menabung untuk menanggung pembelajaran kita kelak..kepada suri rumah pun bole turut menyertai kerjaya ini kerana ianya tidak memilih pakat ataupun umur seseorang...#assalamualaikum#

Tuesday, 13 March 2012

aQ kEsAl DeNgAn KaMu SaYaNg :'(

sayang tergamak kau membuat aQ begini..apakah salah ku padaMu sayang? ,dimana kesetiaan MU terhadap ku selama ini..mengapa dan kenapa kau tegar membuat ku derita kerna kecuranMu dengan pasangan baruMu sayang..aQ selama ini bukan meninggal kan mu .. hanya pergi mencari wang untuk majlis perkawinan kita nanti sayang..

Tapi tergamak kau membuat hati ku kecewa..tidak pernah lagi ku merasakan begitu sakit hati ku..ini lah kali pertama ku merasa kan ku dipermainkan seorang perempuan yang ku cinta sejak zaman persekolahan lagi hinggalah masuk University dan habis semester aQ sanggup menunggu kau sayang..tapi kenapa sekarang kau curang dan mengapa kau mendua kan aQ sayang..adakah ini ADIL buat Mu sayang?

sayang aQ tak habis fikir tentang masalah kau yang menduakan aQ dan juga kau mencurangi cinta kita yang mulia itu..kau tak terfikirkah sejenak sayang yang kita sudah hampir menyiap kan sebuah masjid yang akan dibina oleh kita berdua..tetapi mengapa kau berbuat begini terhadap ku..

sekiranya kau menanyakan kepada ku ..adakah aQ kesal dengan kejadian berlaku sekarang ini..?..sekiranya kau nak tahu apa jawapan yang aQ akan jawab inilah "aQ sangat kesal dan kecewa dengan sikap kau terhadap diriKu "..

sayang aQ mahu kau tahu yang aQ mencintaiMu setenggah nyawa ku sayang..tanpa kau disisi ku tidak bermakna lah kasih sayag ku selama ini terhadap orang yang aQ cinta..sayang aQ mahu kau tahu yang aQ sangat mencintai Mu ..sekiranya kau bersama pasangan baru yang lebih kacak & hensem daripada ku ..aQ akan tetap mencintai mu sapai ke akhir hayat terakhir Ku sayang..

aQ hanya boleh redha denga apa jua berlaku terhadap diriku bersama mu selama ini..aQ harap percintaan kita akan berakhir dengan kebahagian..namun sebalik luar fikiran ku terjadi terhadap diriKu bersama Mu..ya aQ tahu kita hanya boleh merancang ..tetapi dengan kesalah kau sayang membuat kan perhubungan kita hancur begitu saja..apakah ini yang kau mahu selama ini sayang?..

bohong lah aQ tidak rasa sakit hati terhadap mu..namun apa yang aQ boleh buat..kau sekarang sudah pun mempunyai teman lelaki baru..dengan begitu mudah kau melupakan aQ sayang...namun sebaliknya aQ susah nak melupakan dirimu kerana Kau adalah cinta pertama Ku dalam hidup ku dan dalam dunia percintaan ini..

seseorang lelaki susah nak melupakan teman wanitanya yang mereka sayang..tetapi wanita begitu senang untuk melupakan seseorang lelaki yang mereka pernah sayang seketika dulu..sayang walaupun kau sudah melupakan aQ tetapi aQ tak akan melupakan kasih sayang kita selama berbelas tahun kita bercinta...

:: SELAMAT TINGGAL SAYANGKU ::
                      :: I LOVE YOU FOREVER AND EVER ::

Wednesday, 8 February 2012

BeRtEpUk SeBeLaH TaNgAn !! :'(



Pada pertama kali aQ melihatnya di suatu sudut bilik darjah, aQ terpukau dengan wajahnya dan juga cara percakapannya dengan rakan-rakannya itu..pertama kali juga aQ merasakan dia adalah milikku tapi sayang apa kan daya aQ hanya bertepuk sebelah tangan..aQ juga sudah putus harapan untuk dia menerima CINTA ku ini..sebelum itu aQ pernah ujarkan perkataan yg manis buat si dia ..tapi nak buat macam mana da orang xsukakan kita lagi..aQ redha dengan ketentuan Ilahir ..

Aq xnak kerna CINTA aQ hancur dan kerna CINTA juga aQ boleh menjadi gila..syukur alhamdullillah Iman aQ masih kuat mengatakan yang aQ aka dapat yang lebih baik drpd si dia..pada mulanya aQ mmg sukakan si dia walaupun masa itu setenggah rakan2 karib aQ sudah pun mengetahuinya..walaubagaimanapun aQ redha dan hanya mampu berserah supaya jodoh yang aQ terima ianya haruslah bertudung, menutup AURAT & menerima ahli keluarga aQ dengan seadanya..dan juga haruslah ianya menghormati kedua ibubapa aQ sepertimana ianya menghormati kedua ibubapanya...

ramai rakan2 aQ bertanya padaku citarasa bagaimana yang aQ ingin kan menjadi kan seorang isteri suatu hari 6t..bagi aQ saiz, rupa & harta tidak penting bagi aQ...bagi aQ ianya jujur dan ikhlas mencintai aQ dan juga keluarga ku itu sudah memadai buat aQ...ia tidak dinafikan harta mmg penting pada zaman sebermoden ini..tetapi aQ tidak memilih perempuan yang berharta ataupun berpakat..aQ hanya inginkan seorang isteri yang misali boleh menjaga aQ dan juga anak2 aQ itu sahaja...

InsyaAllah suatu hari 6t mesti ada seorang perempuan yang akan bertambat di hati aQ ini..sekiranya jodoh kami bersama kami akan segerakan yang wajib terlebih dahulu..membina masjid itu sangat mudah tetapi halagan nya sangat lah padat ..dalam rumah tangga mestilah banyak pergaduhan antara kita dan juga isteri..dari situ lah Allah mahu menguji kesabaran kita seorang isteri ataupun seorang suami...kerana syurga seorang isteri di telapak kaki suaminya yang tercinta...walaubagaimanapun kita tidak boleh lalai sebagai anak kita haruslah bertanggungjawab terhadap kedua ibu bapa kita...kerana tanpa mereka siapa lah kita di atas muka bumi Allah SWT ini..

#Dengan lafaz Bismillahirahmanirahim, Assalamualaikum..#

MinAt kAt mErEkA !! kekeke :)

MANTOP :)
ERRA FAZIRA
aQ mmg minat Erra Fazira dr kecik ag..ahah..dan juga aq minat ngan 
lakonan dan nyanyiannya..hehe :)

ANA RAFFALI
aQ minat Ana Raffali nie sejak aQ dgr lagunya berjudul
"HUJAN BUNGA DI KUALA LUMPUR" best hehe :)

YUNA
aQ minat yuna pertama kali hati aq terpikat kat lagu dia berjudul 
"DAN SEBENARNYA" hehe :)

NAJWA LATIF
aQ mmg minat najwa nie dia mmg comei an..hehe:)
dan lagu "CINTA MUKA BUKU & CARTA HATI"
 mmg the best la gua cakap kat lu ahaha :)

TAYLOR SWIFT
yg nie mmg aQ minat jugak...suara dia perhh...nak2 masa dia 
nyanyikan lagu berjudul "MEAN" perhh..cair aQ ase sekejab ahah :)


#ada banyak ag ..klu nk letak kesemuanya nmpknya besok un xhabis..kekek :)#