I LOVE YOU SOOOO MUCH BABY

Tuesday, 17 January 2012

rUnTiNg HaRiAn aQ tAhUn 2012 !!

hai you all ..wazzap sihat ke x? kekeke..
arini aq nak cite pasal runting harian aq pada tahun 2012 nie...
maklum la da habis sekolah tingkatan 5 la kata kan..
sebelum tggu result tu keje la dulu an kekeke..
cari duit untuk tampung belajar 6t..kekke
tu pun kalu bole masuk U la an kekek...


ha! skrg nie baru aq mula kan cite aq ahahahah...masuk je tahun baru tup-2 aq jadi pemandu lak an...pelik an xde lesen pape un jadi pemandu ahahah...bukan ap aq jadi pemandu bg adik-2 aq dua owg nie hantar diowg pegi sekolah pagi-2 ..maklum la kan dua-2 pepuan an..so start bulan 1 baru-2 nieh ayah aq gaji aq setiap bulan RM 150 henggit..gaji aq untuk hantar adik-2 aq....ahahha....mule-2 terkejut ngak an atar adik p sekolah un ad gaji..mula-2 tu mmg xpercaya la an...ahha...tapi da lame-2 percaya jugak la...ahah...


bagus ngak ayh aq bg gaji ke aq...bole aq beli barang peribadi aq an dan juga kasut sekali ngan baju-2 dan seluar untuk bawak p ke PLKN 6t an..xla pakai yg sama je ahahah...aq mmg xsabar nk p PLKN nieh ahaha...nk tgk cmna tempat KEM PLKN an ..ahaha....pape un itu la runting harian aq setiap hari...aq cume antar diowg pagi sahaja ..balik sendiri ahahah...tapi mule-2 tu mmg xsanggup ngak an ..kena bgn awal pg da la aq tido kul 2,3 pg baru tido...pastu nk bgn lk antar diowg ahaah..pape un aq buat kerja ngan ikhlas semua...ahah


ha! dan runting harian aq akan bertambah bermula bulan 2 nieh bb aq mintak keje kat pantai selamat jadi sebagai tukang paking barang makanan kekek..ntah berapa la gaji aq dapat 6t ahahah...pape un aq nk berdikari sebelum masuk belajar..6t bila da masuk belajar ssh da nk keje lok an ahaha...pape un aq rase gembira sekarang bb da xlama lagi aq akan bakal memengang lesen memandu MOTOR & KERETA ahaha...so aq akan bebas ..ahah..pape un aq bebas bersama kengkawan aq yg tersayang semua nya ahahah...


dan juga ad beberapa tempat yg istimewa aq nk ajak kengkawan aq pegi ahah...nk pegi kat sana mesti kena ad lesen sbb kena melepasi kawasan JPJ ahhahah..dan juga aq sagat gembira lagi nieh 6t gaji aq akan bertamabah ..ahah...antar adik aq ..aq dapat gaji + pulak ngan gaji kat pasaraya pantai selamat ..ahahahah...yaeaarhhhh!!
nmpaknya mmg terkabul la ap yg aq nk beli ahahaha..yahoooooo...suka nya aq..ahahahha...

P/S:**bekerja lah dgn seikhlas hati kita supaya duit yg kita dapat itu halal...dan juga bekerja lah dgn penuh gembira..baru lah boss kita senang hati tgk kita bekerja an..ahahah..ok Assalammualaikum**

No comments:

Post a Comment