I LOVE YOU SOOOO MUCH BABY

Saturday 10 December 2011

PeRaSaAn SeOwG BoYfRiEnD !!

hai semua aq nk cite an ttg nieh pulak...dongeng semate2 kekek...



(si BF menyoal si GF!!!)
awk saya tau la awk nie GF saya tapi kenapa sya call saya mesej awk xangkat dan xbalas mesej saya !!..saya ad buat salah ke pada awk ??..knp? ap salah saya awk wess??...ad awk tgop saya jalan ngan mana2 awek ke awk wess??..setahu saya awk sowg je awek saya....!!..

(si GF menjawab soklan yg diberi oleh BFnya)
ye saya mmg GF awk! sebenarnya saya da muak ngan awk..sbb ap sya muak ngan awk sbb awk xpandai ambil hati sya lansung!!awk penting an kerja drpd sya an!! stu ag sya muak ngan awk sbb awk nie dgr ckp kate keluarga awk je...dan yg saya nk ckp nie agak mengecewa an awk kerna saya da ad BF baru  yg lebih kacak dan kaya drpd awk tau...!!

(si BF menyoal si GF)
awk tapi kenapa awk jadi cmnie??..dulu mana awk pikir ttg harta dan kekayaan sya an??...tapi kenapa skrg cpt sgt awk berubah....??dulu awk nk kat sya punya lah lambat sya nk terima awk....!!..awk nie an muka cantek cume satu je yg xcantek..nk tau ap yg xcantek tu perangai awk yg seperti syaitan tu...ingin kan kekayaan drpd usaha owg lain..erh!!!...

(si GF menjawab soklan si BFnya)
alah..saya jadi cmnie un kerna awk asyik mementing an kerja je..sya nie sape la kat pandangan hati dan mate awk..an...!..saya ase awk nie xhirau an saya un..ntah makan ke tidak ke an..oke la..BF baru saya da call ajak keluar makan ...sampai disini saje kita bersama !!!..goodbye My Ex-Boyfriend...:P

(si Bf berkate kpd si Ex-GF)
Ya Allah kenapa cepatnya perpisahan berlaku terhadap aq yg Allah....tetapi ya Allah aq redha dgn ketentuan Mu ya Allah..semoga kau kurniakan aq bakal calon isteri yg solehah dan juga taat kepada suaminya ya Allah..amin2 ya rabbal Alamin....

ha! sapai disini sje lah ceritanya....ha! lain kali bila nk cri bakal isteri tu pilih yg baik2 dan juga peramah k...dan juga minta kepada Allah supaya dapat bakal calon isteri yg taat pada suami dan juga yg solehah disisi Allah dan juga suaminya..k..Assalamualaikum..!!

No comments:

Post a Comment