I LOVE YOU SOOOO MUCH BABY

Saturday, 24 December 2011

hElLo !! kO iNgAt aQ hErAn sAnGaT..!!

hari mo cite sket...keke:)
ahah....sekadar untuk mengingat kan kepadanya dan juga diri ni sendiri je..hehhe....



heh!! ko ingat aq hairan ke ko nak tipu aq....tlg la..pe ko dpt ko tipu aq hah!?..kitaowg kawan ngan ko pun xspai 2taun ag ko da buat hal ngan aq dan yg lain2...ko nie an pelik la aq tgop....masa nk kawan ngan member2 aq perh!! tuhan saje yg taw...ubah la sikap tu..kitaowg bole terima mu balik p ko kena ubah sikap ko u..ko nk tau sikap cmna mo ko ubah..sikap dengki mendengki kat kita owg ..k....ko nk dengki buat ap kat kitaowg ha?!...aq rase ap yg ko dpt selama nie aq xpernah un rase dengki kat ko n yang lain2 un...habis tu kenapa da habis sekolah baru nk cr pasal ha!...aq xnk  cr pasal un...k...just ko ubah je sikap ko pastu mintak maaf ngan kita owg ok...kita owg terima ko balik...kita owg xla jahat sgt nakal siket tu ad la...an...

pape un aq sudi memaaf an mu tapi stu je ko kena ubah sikap ko tu..xyah nk dengki mendengki kat kita owg la...kita owg buat un dgn daya usaha kita owg ngak...tolong menolong satu sama lain an bagus drpd post yg bukan2 kat wall ko....ahah....kesian lak aq tgop....kita berbaik2 la ag bgs...ag pun ko ngan aq da kawan dekat setahun da an..xa sal ko dengki kat kitaowg ko nk putus persahabatan cmtu je kut...pikir2 an la k...ap yg aq leh ckp kita owg sudi menerima dgn ko lagi..xyah segan silu la..k...aq knl ko cmna ...bukan niat ko nk ckp kat kita owg ari tu an...mkin ko xleh kawal perasaan dengki ko tu hehehe:)...

"persahabatan nie sapai mati un xan putus melainkan Ianya sendiri yg memutus kan persahabatan itu sendiri...jaga lah kawan kamu sekalian...jauhi lah drpd sikap negatif ....tunjukkan la skap yg positif baru owg suke  dan sayang....k....itu sahaja drpd aq ..Assalammualaikum....!!"

No comments:

Post a Comment